پرسش و پاسخ


انتخاب موضوع :

    سقف درآمدي اين پلن چه مقدار می باشد و آيا اگر كسی همه سطوح را كامل كند بازهم درآمد دارد يا مجددا بايد يك ثبت نام جديد انجام دهد؟

    » در این پلن هیچ‌گونه سقف درآمدی وجود ندارد و هر مقدار پورسانتی که دریافت کنید به حساب بانکی شما واریز می شود. در تمامی سیستم‌های فروش مستقیم افراد از فروش محصولات در مجموعه خود، بدون توجه به سطحی که دارند، پورسانت دریافت می‌کنند. شما حتی اگر راهبر جهانی تکسو نیز باشید همچنان تمامی پورسانت های خود را دریافت خواهید کرد.

    این شرکت چه مدت است که در حال فعالیت است؟

    » شرکت تلاش کاران سرمایه وزین که به اختصار 《تکسو》 نام دارد در سال ۱۳۸۸ راه اندازی شد. در سال ۱۳۹۰ موفق به دریافت مجوز بازاریابی شبکه ای از وزارت صنعت ، معدن و تجارت گردید و درنهایت درسال ۱۳۹۴ پس از تصویب آیین نامه اجرایی چگونگی صدور و تمدید پروانه کسب موضوع تبصره ماده ۸۷ قانون نظام صنفی، شرکت تکسو پروانه کسب فعالیت بازاریابی شبکه ای دریافت و از آن زمان تا کنون به فعالیت در این زمینه می‌پردازد.

    تمایل به استفاده از محصولات شرکت تکسو دارم، چگونه می توانم این محصولات را تهیه کنم؟

    » محصولات شرکت تکسو از طریق فروش مستقیم به دست مصرف کنندگان می‌رسد. بنابراین برای تهیه محصولات ابتدا میبایست در سایت تکسو ثبت نام نمایید. شما می‌توانید با وارد کردن کد معرف، این محصولات را ازطریق سایت خریداری کنید. در صورتی که از طریق یکی از مشاوران فروش شرکت با تکسو آشنا شده اید، کد شناسه معرف را از وی دریافت و ثبت نام خود را انجام دهید. در غیر این صورت با شماره ۰۲۱۴۹۲۱۲۰۰۰ تماس بگیرید، واحد پاسخگویی تکسو نزدیکترین نماینده فروش در شهر محل اقامتتان را به شما معرفی خواهد کرد. کلیه محصولات با قیمت درج شده بر روی آنها به فروش می رسند.

    رمز عبور خود را فراموش کرده ام چگونه می توانم آن را بازیابی کنم؟

    » در صورت فراموشی رمز عبور، پس از ورود به سایت شرکت و کلیک بر روی گزینه ورود به دفتر کار، بر روی عبارت "رمز عبور را فراموش کرده ام!" کلیک کنید در صفحه جدیدی که باز می‌شود ایمیلی که در هنگام ثبت نام در دفترکار خود ثبت کرده اید را وارد کرده "ارسال کلمه عبور" را بزنید. در صورتی که آدرس ایمیل وارد شده درست باشد، ایمیل بازیابی برای شما ارسال خواهد شد.

    پورسانتها چه تاریخی واریز می شود؟

    » پورسانت ها طی پنج روز کاری اول هر ماه واریز می شوند.

    حساب بانک ملت ندارم آیا امکان دارد که پورسانتم به حساب شخص دیگری واریز شود؟ یا به حساب خودم در بانک دیگری..؟

    » خیر، پورسانتها تنها به حساب بانک ملت اختصاصی خود شخص واریز می‌شود. .

    با وجود درخواست تغییر رمز حساب کاربری، ایمیلی از سوی شرکت برای من ارسال نشده است؟

    » لطفاً ایمیل‌های موجود در پوشه spam خود را بررسی کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای ایجاد رمز جدید برای شما ارسال می شود نه کلمه عبور.

    آیا امکان ثبت تلفنی سفارشات وجود دارد؟

    » خیر، عملیات خرید تنها از روی وبسایت تکسو امکانپذیر است.

    آیا تکسو یک شرکت رسمی و قابل پیگیری است ؟

    » بله این شرکت به عنوان یک شرکت سهامی خاص به صورت رسمی به ثبت رسیده و از تمامی مراجع رسمی از جمله وزارت صنعت، معدن و تجارت و دادسرای جرایم رایانه ای و کمیته نظارت بر فعالیت بازاریابی شبکه ای متشکل از نمایندگان وزارت اطلاعات ، وزارت صنعت، معدن وتجارت، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و دادستانی کل کشور مجوزهای لازم را کسب کرده است.

    آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

    » برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید به حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "سفارشات" کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

    فعالیت شرکت تکسو تحت نظارت چه مراجعی می باشد ؟

    » تحت نظارت کمیته نظارت بر فعالیت بازاریابی شبکه ای متشکل از نمایندگان وزارت اطلاعات ، وزارت صنعت، معدن وتجارت، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و دادستانی کل کشور که دبیرخانه آن در مرکز امور اصناف و بازرگانان مستقر می باشد.

    حساب بانکی من هنوز تایید نشده. چه کنم؟

    » یکم تا ششم هر ماه به دلیل انجام محاسبات و پرداخت پورسانت‌ها تایید حساب انجام نمی‌شود. علاوه بر آن در صورتی که نام صاحب حساب عینا با نام ثبت شده در جایگاه یکی نباشد حساب شما تایید نخواهد شد.

    ایمیل خود را چگونه میتوانم در دفتر کاری خود ویرایش کنم ؟

    » شناسه کاربری و عکس کارت ملی خود را از طریق ایمیل جدید خود به آدرس support@taksoo.ir ارسال کنید تا ایمیل شما اصلاح شود. در خصوص مشتریان ترجیحی با توجه به اینکه ایمیل شخص شناسه کاربری وی نیز هست امکان تغییر ایمیل وجود ندارد. اما میتوان برای این افراد آدرس دیگری را ثبت کرد که ایمیل های شرکت را در آن آدرس نیز دریافت کنند.

    آیا می توانیم در خارج از کشور اقدام به فعالیت بازاریابی و فروش محصولات کنیم؟

    » فعالیت در خارج از کشور مستلزم تاسیس شعبه شرکت تکسو درآن کشور می‌باشد. برنامه مطالعه بازار چندین کشور خارجی جهت ورود به بازار آنها در دست انجام است. اخبار های مرتبط با این موضوع در زمان مقتضی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

    برای دریافت پورسانت ها آیا حداقل خرید وجود دارد؟

    » بله، برای اینکه بتوانید پورسانت های تخصیص یافته به خود را دریافت کنید میبایست حداقل صدهزار تومان خرید ثبت کنید. کالاهای تک سطحی و ابزارهای فروش جزو این حداقل محاسبه نمی شوند.

    در هنگام ثبت نام، کد معرف را اشتباه وارد کرده ام. چه کنم؟

    » در صورتیکه کد معرف را اشتباه وارد کرده باشید تا 24 ساعت می توانید با تماس با واحد پاسخگویی تکسو کد معرف خود را تغییر دهید.

    چگونه می توانم کد بازاریابی خود را لغو کنم؟

    » با استفاده از شناسه کاربری و رمز عبور این امر برای شما امکان پذیر است و در صورت به یاد نداشتن هرکدام از این دو می بایست مراحل اشاره شده در سوال مربوط به بازیابی رمز عبور را انجام دهید. پس از ورود به دفتر کار اینترنتی، با مراجعه به منوی "مشخصات" بر روی گزینه "لغو و انصراف از بازاریابی" کلیک کنید. فرم را پر کنید و 《ثبت درخواست》را بزنید. کد ملی شما پس از گذشت دو هفته کاری آزاد و دفترکار شما غیر فعال می‌شود.( توجه داشته باشید که در صورتی که از زمان ثبت نام شما کمتر از یک ماه می‌گذرد ممکن است این فرایند ظرف ۲۴ساعت انجام شود.) در این مدت در صورتی که از لغو کد بازاریابی خود منصرف شوید می‌توانید با مراجعه به همان منو در دفتر کاری انصراف از لغو خود را بزنید و کد شما فعال خواهد ماند. لازم به یادآوری است که مطابق قوانین، در صورتی که کد بازاریابی خود را لغو کنید تا شش ماه امکان ثبت نام دوباره در تکسو را ندارید.

    آیا افرادی از سازمان فروش که درخواست ابطال جایگاه بازاریابی داده اند از زیر مجموعه حذف می شوند؟

    » خیر. در دفتر کاری شما زیرمجموعه ای که جایگاه خود را لغو کرده اند با رنگ قرمز نمایش داده می شوند.

    تعریف دقیق فعالیت فروش مستقیم چیست؟

    » تعریف فروش مستقیم یا بازاریابی شبکه ای مطابق قوانین ایران: یک روش فروش محصول است که شرکت بازاریابی شبکه‌ای از طریق وب سایت خود افرادی را به عنوان بازاریاب به دور از مکان ثابت کسب برای فروش مستقیم محصولات خود به مصرف­‌کننده سازماندهی می‌کند، به نحوی که هر بازاریاب می‌تواند با معرفی بازاریاب دیگر به عنوان زیر مجموعه خود با ایجاد گروه فروش چندسطحی موجب گسترش و افزایش فروش گردد.

    آیا این شرکت دارای دفاتر و شعب رسمی قابل مراجعه می باشد؟

    » بله، دفتر مرکزی این شرکت در شهر تهران قرار دارد و همچنین در ایران نیز دارای دفاتر و شعب رسمی و قانونی می باشد که امکان مراجعه علاقمندان به آن نیز میسر است. برای آگاهی از لیست دفاتر تکسو در سراسر کشور می‌توانید به لینک 《دفاتر و شعب》در صفحه اصلی سایت و همچنین لینک زیر مراجعه فرمایید. http://taksoo.ir/topic/22--.aspx

    مراحل دریافت مجوز شعبه چگونه است؟

    » برای آگاهی از شرایط و مراحل دریافت مجوز برای شعبه میبایست با واحد شعب تکسو تماس بگیرید.

    آیا محصولات تکسو دارای کیفیت قابل قبول هستند؟

    » ماموریت و رسالت شرکت با نام تجاری تکسو تولید محصولات با کیفیت بسیار بالا جهت ایجاد سلامت جسم و سلامت روح در بالاترین سطح کیفی در گروه های کالایی شرکت است.

    قیمت محصولات تکسو چطور است ؟

    » قیمت های محصولات کاملا رقابتی است و از آنجایی که مشتری مداری در سیاست های کاری شرکت اهمیت بالایی دارد، این امر به دقت بررسی می شود.

    جهت خرید در سایت نیاز به اطلاعات بیشتری در مورد کالا ها دارم ، چگونه می توانم این اطلاعات بیشتر را کسب کنم؟

    » به روزترین اطلاعات در مورد هر محصول همواره در توضیحات همان محصول در وبسایت تکسو قابل رؤیت است. همچنین کاتالوگ محصولات نیز به صورت دوره ای منتشر می شود که می توانید اطلاعات ارزشمندی از آن به دست آورید. برای خرید کاتالوگ محصولات می‌توانید به منوی 《ابزار فروش》 در سایت تکسو مراجعه کنید. همچنین با تماس با کارشناسان محصول تکسو می‌توانید سوالات خود را مطرح کنید.

    امکان ارسال محصولات به خارج از کشور وجود دارد؟

    » بله، این امکان وجود دارد. ولی هزینه ارسال بر عهده مشتری است. کافیست در هنگام ثبت سفارش گزینه "ارسال به خارج از کشور" را انتخاب کنید و بلافاصله با واحد پاسخگویی تکسو تماس بگیرید تا جهت انجام مراحل ارسال شما اقدامات لازم انجام شود. برای آگاهی از اطلاعات بیشتر، به لینک زیر مراجعه فرمایید. http://www.taksoo.ir/topic/5-.aspx

    آیا موجودی هر محصول در هر شعبه ستکات در سامانه خريد مشخص است؟

    » این شرایط هنوز فراهم نیست شما می‌توانید با تماس با ستکات مربوطه از موجودی محصول با خبر شوید.

    آیا می توانم محصولات موجود در سبد خرید خود را کم و یا زیاد کنم؟

    » تا قبل از تایید نهایی سفارش امکان کم یا زیاد کردن محصولات وجود دارد بعد از ثبت نهایی چنین امکانی وجود ندارد. توجه داشته باشید در صورتی که سفارش را ویرایش می کنید حتما دکمه 《به روز رسانی سبد خرید》را بزنید تا از ثبت سفارش اشتباه اجتناب شود.

    آیا می توانم آدرس یا نام تحویل گیرنده را تغییر دهم؟

    » تا قبل از نهایی شدن سفارش به راحتی می‌توانید این کار را انجام دهید. زمانی که سفارش ثبت شد و در وضعیت "در حال انجام" قرار گرفت همچنان می‌توانید از طریق پاسخگوی آنلاین تکسو درخواست تغییر آدرس و نام تحویل گیرنده را به کارشناسان بدهید. در صورتی که سفارش شما بارگیری و بسته بندی شده باشد نمی توان هیچ تغییری در سفارش ایجاد کرد.

    آیا می توانم درخواست ارسال بسته پستی بدون قرار گیری فاکتور در آن را دهم؟

    » بله .این امکان وجود دارد. اما این امر توصیه نمی‌شود چرا که فاکتورهای درون بسته شامل لیستی از محصولات و تعداد آن هاست.

    از وضعیت سفارش خود چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

    » برای اطلاع از وضعیت سفارش به دفتر کار اینترنتی خود وارد شوید و با کلیک بر روی گزینه "سفارشات" در منوی سمت راست دفتر کار، لیست سفارشات شما نمایش داده می‌شود برای آگاهی از وضعیت هر سفارش با کلیک بر روی سفارش مورد نظر می‌توانید از جزئیات مطلع شوید.

    چند روز بعد از ثبت سفارش می توانم سفارش خود را دریافت کنم؟

    » شیوه های دریافت سفارش متفاوت می باشند. سیستم تحویل کالای آنی تکسو (ستکات): شنبه تا چهارشنبه ( ۹ صبح تا ۶ بعدازظهر) پنجشنبه ها (۹صبح تا ۴ بعدازظهر) تحویل حضوری درب انبار: (زمان کاری انبار) مرسوله پستی: با توجه به فاصله شما از مرکز بین ۳ تا ۷ روز کاری متفاوت است

    آیا سفارشاتی که تحویل پستی می باشند را می توان به صورت حضوری دریافت کرد؟ آیا سفارشاتی که تحویل حضوری یا ستکات هستند را می‌توان پستی ارسال کرد؟

    » به طور کلی پس از نهایی شدن سفارش امکان تغییر نحوه دریافت را نداریم. اگر نحوه تحویل را حضوری درب انبار، ستکات و یا پستی انتخاب کرده باشید، تنها به همان طریق می‌توانید سفارش خود را دریافت کنید.

    آیا قابلیت جابجایی سفارش وجود دارد؟

    » بله، امکان جابجایی سفارش تا ۲۴ ساعت از زمان ثبت سفارش وجود دارد. جهت انجام این امر می بایست حتما از طریق پاسخگوی آنلاین و در بازه ذکر شده درخواست خود را با کارشناسان تکسو مطرح کنید.

    آیا امکان لغو سفارش وجود دارد؟

    » لغو سفارش تنها تا ۲۴ ساعت امکانپذیر است. به طور کلی در روند سفارش تا تحویل محصول ۴ مرحله وجود دارد. این چهار مرحله عبارتند از: ۱. ثبت شده و در حال انجام ۲. بارگیری و بسته بندی شد ۳. ارسال شد ۴. تحویل شد در صورتی که وضعیت سفارش شما پیش از مرحله بارگیری و بسته بندی باشد، قابلیت کنسل کردن سفارش وجود دارد، آن هم در بازه ۲۴ ساعتی که ذکر شد. در صورتی که وضعیت سفارش شما به مرحله بسته بندی تغییر کند قابلیت لغو سفارش وجود ندارد. توجه داشته باشید که به دلیل محاسبه پورسانت ها در اولین روز هر ماه، سفارشات ثبت شده در آخرین روز ماه قبل قابل لغو نیستند حتی اگر در بازه ۲۴ ساعته باشد.

    نحوه بازپسگیری محصولات چگونه است؟

    » جهت رسیدگی به درخواست بازپسگیری ابتدا باید شرایط زیر احراز شود: شرط اول: کلیه محصولات سالم و در شرایط اولیه دریافت از شرکت باشند و این مهم توسط کارشناسان مربوطه مورد تائید قرار گیرد. شرط دوم : از تاریخ ثبت فاکتور کمتر از ۱۲ ماه گذشته باشد. شرط سوم : کلیه محصولات دارای حداقل سه ماه تاریخ انقضا باشند. روند بازپسگیری شامل مراحل زیر است: مرحله اول: ثبت درخواست بازپسگیری در دفتر کار و در سفارش مورد نظر (پرکردن فرم درخواست جهت بررسی شرایط توسط کارشناس شرکت) برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید http://www.taksoo.ir/blog/44--.aspx مرحله دوم: بعد از دریافت مجوز تاییدیه اولیه از شرکت ارسال محصولات به شرکت به همراه درخواست کتبی با امضا و اثرانگشت و تصویر کارت ملی مرحله سوم : در صورت تایید نهایی بازپسگیری از سوی کارشناسان شرکت، ثبت لغو و انصراف از بازاریابی. پس از گذشت دوهفته و آزاد شدن کدملی درخواست شما برای واحد مالی ارسال می‌شود. شایان ذکر است که نحوه محاسبه مبلغ بازپسگیری بر حسب ارزش بدون مالیات کالا و پس از احتساب کسری های مورد نظر مانند پورسانت و ... می‌باشد و وجه نقدی فرد در روز یکم تا پنجم ماه بعد واریز می گردد .