دومین مجله داخلی تکسو، با بخش ها و موضوعات جذاب و خواندنی منتشر شد.
مجله حاضر یک منبع بسیار عالی برای معرفی کسب و کار بازاریابی شبکه ای و فروش مستقیم ایران و فعالیت های خدماتی شرکت تکسو است.
در این مجله با هم در مورد تعریف یکپارچه Multi level Marketing یا بازارایابی چند سطحی می خوانیم، راهنمای کاربردی ایجاد و توسعه سازمان فروش و کارگاه متنی پیشرفته بازاریابی شبکهای و مهارت های اجتماعی از دیگر موضوعات برجسته در دومین مجله داخلی تکسو است.
بازاریابی اجتماعی نیاز به آگاهی و دانش نسبت به محیط و پیرامون مان دارد، خواندن یک منبع دقیق و خلاصه اما کاربردی می تواند پلی مستحکم برای ساختن یک کسب و کار پایدار باشد. دومین مجله تکسو این مهم را بر دوش داشته و بازاریابی چند سطحی و بازاریابی شبکه ای را آنچنان که هست و باید باشد به شما معرفی میکند.
شما می توانید هم اکنون از وب سایت تکسو، دومین مجله تکسو را سفارش دهید. نظرات خود را با ما در میان گذاشته و با ایجاد یک فضای سازنده برای فردایی بهتر آماده شویم.
برای خرید دومین مجله داخلی تکسو، اینجا کلیک کنید.