سبد خرید
هیچ محصولی در سبد خرید وجود ندارد.

اطلاعیه86

1396/08/16

مشاوران گرامی همانطور که پیشتر اطلاع رسانی شد، برنامه ریزی های بسیاری جهت تقویت زیر ساخت ها در شرکت در حال انجام است.

جهت ایجاد یک توسعه پایدار لازم است این زیر ساخت ها بیش از پیش تقویت شوند. برنامه ریزی های که در شرکت صورت می گیرد حول محور ارزش های محوری شرکت است.

پاسخ گویی به هنگام، به درخواست های شما یکی از برنامه ریزی های اساسی است که در شرکت به زودی اجرا خواهد شد.

به اطلاع شما می رسانیم، برنامه پشتیبانی برخط در ارتباط با کلیه در خواست های شما، به صورت مکانیزه ، به نحوی که جوابگویی شما در کوتاه ترین زمان ممکن باشد در دست اجرا است گروهی به نام "خدمات پاسخ آنلاین" در تکسو در حال شکل گیری می باشد.

هم اکنون این برنامه مراحل انتهایی خود را جهت ارزیابی و آماده سازی طی می کند.

اهداف این برنامه به شرح زیر می باشد:

پاسخگویی سریع به تمامی درخواست ها و سوالات مشاوران

امکان بایگانی اطلاعات مربوط به این درخواست ها و دسته بندی موضوعی آنها

امکان پیگیری درخواست

ارزیابی سیستم جهت بهبود فرآیند ها

توسعه برنامه به پاسخگویی 7/24 در فاز دوم

انتقال برنامه به خارج از دفتر کاری

پشتیبانی آموزشی تمام وقت در فاز سوم برنامه در حال حاضردر این برنامه به کلیه پرسشهای متداول شما نظیر، وضعیت سفارش ، مشکلات مربوط به بسته پستی، دفتر کاری اینترنتی و جزییات آن، پاسخ داده خواهد شد.

نحوه استفاده از این برنامه و جزییات آن در یک اطلاعیه تصویری به زودی منتشر می شود.

با تشکر مدیریت مرکز پاسخ سریع

نظر خود را درج نمایید
*
*
تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظرات خود را وارد نمایند .