واحد پشتیبانی | PRS

پست شده در 11 ماه قبل



تکسویی های عزیز

با توجه به تغییرات ایجاد شده در روند بسته بندی سفارشات پستی، میزان خطای انبار اعم از کسری محصول و آسیب به محصولات به صفر رسیده است .
به همین دلیل خواهشمندیم درحضور مامور پست محتویات بسته را با فاکتور خود چک بفرمایید و در صورت وجود کسری، مغایرت و یا آسیب دیدگی، جدا‌‌ً از دریافت بسته خودداری فرمایید تا امکان پیگیری از پست برای شرکت فراهم باشد.
در غیراینصورت، شرکت تکسو مسئولیتی در قبال خسارات بوجود آمده به عهده نخواهد داشت.
صمیمانه از همکاری شما سپاسگزاریم
#ارسال_پستی #پی_آر_اس_تکسو  #تکسو


رحیمه محمدی - نوشته شده در 11 ماه قبل

سلام ارسال محصولات زمانبرهس ومن مشتری هامو ازدست میدم

جواب تعداد لایک 1
واحد پشتیبانی | PRS - نوشته شده در 11 ماه قبل

جواب به رحیمه محمدی

خانم محمدی عزیز عذرخواهی ما را در صورت تاخیر پذیرا باشید🙏🏻 لطفا شماره سفاراشاتی که با تاخیر خدمت شما ارسال شده رو برای ما در تک تاک یا تیکت ارسال بفرمایید که بررسی شه و مشکل برطرف شه

جواب
زهرا محمدی - نوشته شده در 11 ماه قبل

سلام خسته نباشیدفقط اگرامکانش باشه برای قم را2روزه ارسال کنین ممنون میشم خیلی ازمشتری هاموازدست دادم بخاطرتحویل 6الی 7روزه باتشکر

جواب تعداد لایک 1
واحد پشتیبانی | PRS - نوشته شده در 11 ماه قبل

جواب به زهرا محمدی

خانم محمدی عزیز عذر خواهی ما را در صورت تاخیر در تحویل بسته پذیرا باشید🙏🏻 لطفا شماره سفارشاتی که با تاخیر تحویل شما شدند رو برای ما در تک تاک یا تیکت ارسال بفرمایید که بررسی صورت بگیره و مشکل برطرف شه 🙏🏻

جواب