Cover

واحد پشتیبانی | PRS

ما اینجاییم تا مسیر برای شما هموار باشه
Customer Relationship Management
Prompt Response Services

واحد پشتیبانی | PRS

پست شده در یک سال قبل



مشاوران و مشتریان محترم تکسو

🟡به اطلاع می رسانیم؛ در تاریخ دوشنبه ۱۹ دی ماه ۱۴۰۱ تحویل سفارشات از طریق ستکات مرکزی به دلیل انبارگردانی از ساعت ۱۰ الی ۱۲ انجام نخواهد شد .

پیشاپیش از صبوری و همکاری شما سپاسگزاریم. 🙏🏻

#انبارگردانی #پی_آر_اس_تکسو #تکسو
واحد پشتیبانی | PRS

پست شده در یک سال قبل




زمان ثبت سفارش با نحوه ارسال "پست‌ پیشتاز" و “پیک موتوری” ⬇️
هنگام تکمیل اطلاعات تحویل گیرنده، جهت جلوگیری از بروز اختلال و تاخیر در صدور بارکد و تحویل بسته، موارد زیر را رعایت فرمایید:

🔴 نام و نام خانوادگی تحویل گیرنده را به صورت کامل درج کنید.
🔴 کشور، استان و شهر را به همراه نشانی دقیق و کامل اعم از نام خیابان، کوچه، پلاک و واحد ذکر کنید.
🔴 کد پستی حتما باید 10 کاراکتر عددی باشد و از درج علائم نگارشی مثل / ، -  جداً خودداری فرمایید.

🟡در صورت ثبت اطلاعات ناقص/اشتباه تحویل گیرنده، تا زمانی که وضعیت ارسال سفارش "بسته بندی نشده" باشد، از قسمت جرئیات سفارش در دفتر کاری خود، اطلاعات تحویل گیرنده را اصلاح کنید.
#اطلاعات_تحویل_گیرنده #پی_آر_اس_تکسو #تکسو
واحد پشتیبانی | PRS

پست شده در یک سال قبل



🛍 باشگاه مشتریان تکسو (تکسو کلاب)

باشگاه مشتریان تکسو با نام "تکسو کلاب"، ابزاری برای ارائه خدمات سازمان‌یافته به اعضای خود می باشد. مشتریان و مشاوران شرکت تکسو می توانند با عضویت رایگان در تکسو کلاب، انجام خرید هفته اول هر ماه ، ثبت مشتری ترجیحی و ... دریک ( DR) کسب کرده و از مزایای مختلف باشگاه مشتريان بهره‌مند گردند.
امید است با همراهی شما مشتریان وفادار، باشگاه مشتریان بتواند سهم کوچکی در راستای جلب رضایت هر چه بیشتر شما مشتریان عزیز داشته باشد.
برای دریافت اطلاعات بیشتر از چگونگی کسب دریک و استفاده از آن بر روی کلمه اینجا کلیک نمایید

#باشگاه_مشتریان #تکسو_کلاب #پی_آر_اس_تکسو  #تکسو
واحد پشتیبانی | PRS

پست شده در یک سال قبل



دوستان تکسویی

🔴 در این ویدئو، نحوه ثبت سفارش در وب سایت تکسو را خواهید دید.

#ثبت_سفارش #پی_آر_اس_تکسو  #تکسو
واحد پشتیبانی | PRS

پست شده در یک سال قبل



🔴 امروز یکسال میشه
که ارسال از طریق پیک موتوری، برای مناطق ۲۲ گانه شهر تهران فراهم شده است.

از مزایای پیک موتوری میتوان به :
✅ ارسال سریع
✅ امنیت در ارسال
✅اطلاع از تاریخ دقیق تحویل
✅تحویل درب منزل
✅صرفه جویی در زمان
✅و دریافت پیامک قبل از تحویل
اشاره کرد.

#پیک_موتوری #پی_آر_اس_تکسو  #تکسو
واحد پشتیبانی | PRS

پست شده در یک سال قبل



سفارشات پستی شما عزیزان در حال بارگیری جهت ارسال

🔸بابت تاخیر بوجود آمده در ارسال پاره ای از سفارشات ثبت شده در تاریخ ۳۰ آذر و ۱ دی ماه عذرخواهی ما را پذیرا باشید. 🙏🏻

#ارسال_پستی  #پی_آر_اس_تکسو  #تکسو

واحد پشتیبانی | PRS

پست شده در یک سال قبل



تکسویی های عزیز

خواهشمندیم پس از دریافت سفارشات پستی، در صورت وجود مشکل برای هریک از محصولات سفارش، نهایتا تا ۱۴ روز کاری بعد از تحویل، به واحد پشتیبانی جهت بررسی اطلاع دهید.
دقت داشته باشید، طبق قوانین مرجوعی، تعویض کردن محصولات بعد از تاریخ مذکور مقدور نمی باشد.

🔻و فراموش نکنید،
اگر بسته شما در هنگام تحویل از مامور پست، آسیب دیدگی خارجی دارد، جدا‌ً از تحویل آن خودداری کنید.

#مرجوعی_کالا  #پی_آر_اس_تکسو  #تکسو
واحد پشتیبانی | PRS

پست شده در یک سال قبل



تکسویی های عزیز
به خاطر داشته باشید که 30 ام آذر ماه، آخرین مهلت وارد کردن شماره حساب در دفتر کاری جهت تایید و واریزپورسانت های ماه جاری می باشد.
قابل ذکر است از تاریخ 1 تا 5 هر ماه به دلیل محاسبه و واریز پورسانت ها ،تایید شماره حساب صورت نمی پذیرد.
جهت آموزش نحوه وارد کردن شماره حساب خود، به پست قبل مراجعه کنید.
#تایید_حساب  #پی_آر_اس_تکسو  #تکسو
واحد پشتیبانی | PRS

پست شده در یک سال قبل




🔴 در این ویدئو آموزش می بینید که چطور باید شماره حسابتون رو در دفتر کاری وارد کنید و نحوه تایید اون به چه شکلی هست.

#تایید_حساب  #پی_آر_اس_تکسو  #تکسو
برگرفته از صفحه abctaksoo
واحد پشتیبانی | PRS

پست شده در یک سال قبل



تکسویی های دوست داشتنی

جهت دریافت لیست قیمت محصولات، میتوانید با مراجعه به دفتر کاری خود ، سپس قسمت ابزار ها در منو سمت راست، روی گزینه لیست قیمت کلیک کنید.
پس از انتخاب دسته بندی مورد نظر، با کلیک بر روی کادر من ربات نیستم و درنهایت گزینه ی دریافت فایل لیست قیمت، فایل شما دانلود خواهد شد.

#لیست_قیمت  #پی_آر_اس_تکسو  #تکسو
واحد پشتیبانی | PRS

پست شده در یک سال قبل



به استحضار تکسویی های عزیز می رسانیم

🔸درصورت نیاز به فاکتور غیر رسمی، به دو روش آن را می توانید دریافت کنید :
روش اول
به قسمت علاقه مندی ها مراجعه کرده، سپس روی گزینه صدور پیش فاکتور کلیک کنید.
🔴دقت داشته باشید که ابتدا، محصولات مورد نظرتان را با کلیک بر علامت قلب درج شده در اطلاعات محصولات، به لیست علاقه مندی ها اضافه نمایید.
روش دوم
پس از ثبت سفارش، از قسمت سفارشات، وارد جزئیات سفارش شده و روی گزینه PDF فاکتور کلیک نمایید.

🔸در صورتی که درخواست صدور فاکتور رسمی را دارید، به پیام رسان تک تاک درخواست خود را ارسال فرمایبد.

#پیش_فاکتور  #پی_آر_اس_تکسو  #تکسو
واحد پشتیبانی | PRS

پست شده در یک سال قبل



جشنواره ویژه یلدا با بسته‌های متنوع
•  بسته ناردونه (محصولات ویژه بانوان)
•  بسته شاهدونه (محصولات ویژه آقایان)
•  بسته هندونه (محصولات خوراکی)
هدیه: 10 درصد افزایش امتیاز به ازای خرید هر بسته + یک عدد محصول جدید که هنوز رونمایی نشده

از ساعت 24 چهارشنبه 23 آذرماه 1401
تا ساعت 24 جمعه  25 آذرماه 1401

لازم به ذکر است، ارسال بسته ها از طریق پست و تحویل آنها از طریق ست‌کات دفتر مرکزی، از روز شنبه مورخ 26 آذرماه 1401 خواهد بود.
جزییات هر بسته را می توانید با کلیک بر اینجا مشاهده نمایید.
برگرفته از صفحه taksooco
واحد پشتیبانی | PRS

پست شده در یک سال قبل



تکسویی های عزیز
جهت دریافت پیامک های تکسو، دقت داشته باشید که شماره تماس شما در دفتر کاری تایید شده باشد.
در این ویدئو نحوه تایید شماره تماس خود در دفتر کاری را میتوانید مشاهده کنید.
#تایید_شماره_تماس  #پی_آر_اس_تکسو  #تکسو
واحد پشتیبانی | PRS

پست شده در یک سال قبل



گستردگی ارتباطات و قرار گرفتن داده‌ها و اطلاعات کاربران در فضای مجازی نیازمند تدوین قوانین و مقررات برای ایجاد کاربری بهینه و مطلوب و بهبود فضای کسب و کار می باشد.
شرکت تکسو نیز‌ در همین راستا اقدام به گردآوری و تدوین قوانین و مقررات شبکه اجتماعی TAKSOO MEET نموده است.
امید است که به واسطه ایجاد این قوانین در عرصه مجازی بتوانید تعاملات خود را به صورت موفق ادامه داده و تجارت خود را در ارتباط با مشتریان گسترده‌تر سازید که این مهم در درجه اول از طریق ایجاد اعتماد با شفاف سازی حقوق و تعهدات طرفین رخ می دهد.
برای مشاهده این قوانین از هم‌اکنون می توانید به منوی قوانین استفاده موجود در تکسومیت مراجعه نمایید.
شبکه اجتماعی تکسومیت، شبکه‌ای از حرفه‌ای‌ها
برگرفته از صفحه abctaksoo
واحد پشتیبانی | PRS

پست شده در یک سال قبل



جهت ایجاد سهولت در فرآیند ثبت سفارش و پیگیری آن،امکانات جدیدی به دفتر کار مشاوران افزوده شده است که به شرح زیر می‌باشد:
1.صاحب سفارش می تواند در قسمت جزئیات سفارش در دفتر کار،اطلاعات تحویل گیرنده سفارش را ویرایش کند.دقت داشته باشید این امکان تا زمانی فراهم است که سفارش در وضعیت "بسته بندی نشده" باشد و بعد از شروع فرآیند بسته بندی توسط انبار تکسو، امکان ویرایش وجود ندارد.
2.با کلیک بر روی کد رهگیری درج شده در قسمت سفارشات، به صورت مستقیم وارد سامانه رهگیری پست شده و با وارد کردن کد رهگیری سفارش، وضعیت نهایی سفارش را مشاهده خواهید کرد.
جهت دسترسی به جزئیات سفارش، وارد دفتر کار شده و از منو سمت راست روی گزینه سفارشات کلیک کنید تا لیست سفارشات ثبت شده شما نمایش داده شود
برگرفته از صفحه abctaksoo
واحد پشتیبانی | PRS

پست شده در یک سال قبل



هنگام ثبت سفارش با انتخاب گزینه "ستکات" (سیستم تحویل کالا آنی تکسو)،
در نظر داشته باشید، قبل از گذشت ۲ ماه از تاریخ ثبت سفارش، نسبت به دریافت آن اقدام کنید.
در غیر اینصورت، با استناد به رعایت استانداردهای نگه‌داری و انبار‌داری کالا، اگر تحویل کالایی بیش از دو ماه از تاریخ ثبت سفارش زمان برده‌ باشد، با ورود به هر ماه جدید؛ 25 % از ارزش سبد سفارش به‌عنوان هزینه انبارداری محاسبه خواهد شد.
بدیهی است با اتمام ماه ششم(با گذشته 185 روز تقویمی) از زمان ثبت سفارش نهایی، سبد سفارش بر اساس هزینه‌های انبارداری مرسوله مستهلک خواهد شد.
#هزینه_انبار_داری   #پی_آر_اس_تکسو   #تکسو
واحد پشتیبانی | PRS

پست شده در یک سال قبل



به‌روزرسانی جدید تکسومیت با امکانات ویژه‌ از ساعت 24 یکشنبه 13 آذرماه در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.
امکانات جدید تکسومیت:
1) اضافه شدن اعلان برای لایک جدید
2) اضافه شدن اعلان برای کامنت جدید
3) امکان پاسخ دادن به کامنت ها
4) قابلیت خصوصی کردن پست ها
5) افزایش تعداد کاراکتر در توضیحات پست
6) امکان به اشتراک گذاری پست برای سایر کاربران
7) ایجاد آیکون درخواست دوستی متقابل
8) امکان پست مجدد سایر پست ها در صفحه شخصی
9) امکان لینک گذاشتن در توضیحات پست
10) امکان لایک کردن کامنت ها
11) امکان پاک کردن کامنت توسط نویسنده
12) تغییر رنگ هشتگ‌ها
13) صفحه بندی شدن کامنت‌ها
14) ثبت تاریخ پست‌گذاری بعد از زمان بندی مشخص
15) اضافه کردن ابزارهای ویرایش متن
برگرفته از صفحه taksooco
واحد پشتیبانی | PRS

پست شده در یک سال قبل



رابطه میان یک سازمان و مشتریانش یک رابطه دوجانبه ،مداوم، فعل و انفعالی و بسیار سومند است.ازدل این روابط اطلاعات بسیار ارزشمندی بدست می آیدکه با تجزیه و تحلیل اصولی آن ها می توان در جهت:
سازماندهی ارائه خدمات براساس نیازهای مشاورین و مشتریان
ارزیابی عملکرد سازمان و اتخاذ تصمیمات بهتر
ارتقاء فرهنگ سازمانی
و بازاریابی موثر استفاده کرد.
پس هرچه تعامل شما عزیزان با ما بیشتر باشد ،بهتر و سریعتر نقاط ضعف و قدرت خود را شناسایی میکنیم و از آن ها به منظور رشدسازمان بهره میبریم.
#CRM   #پی_آر_اس_تکسو   #تکسو
واحد پشتیبانی | PRS

پست شده در یک سال قبل



همراهان همیشگی تکسو

کاتالوگ دیجیتال پاییز 1401 را در سایت تکسو به نشانی www.taksoo.ir بارگزاری شده است.
کاتالوگ های دیجیتال تکسو را میتوانید پس از ورود به سایت تکسو ، از قسمت "اطلاعات جامع کسب و کار" در انتهای سایت ، با کلیک بر روی گزینه "کاتالوگ های قابل دانلود" دریافت کنید.
#کاتالوگ  #پی_آر_اس_تکسو  #تکسو
واحد پشتیبانی | PRS

پست شده در یک سال قبل



تکسویی های عزیز
با توجه به تغییرات ایجاد شده در روند بسته بندی سفارشات پستی، میزان خطای انبار اعم از کسری محصول و آسیب به محصولات به صفر رسیده است .
به همین دلیل خواهشمندیم درحضور مامور پست محتویات بسته را با فاکتور خود چک بفرمایید و در صورت وجود کسری، مغایرت و یا آسیب دیدگی، جدا‌‌ً از دریافت بسته خودداری فرمایید تا امکان پیگیری از پست برای شرکت فراهم باشد.
در غیراینصورت، شرکت تکسو مسئولیتی در قبال خسارات بوجود آمده به عهده نخواهد داشت.
صمیمانه از همکاری شما سپاسگزاریم
#ارسال_پستی #پی_آر_اس_تکسو  #تکسو