جهت دریافت اطلاعات و آموزشها به صفحه رسمی آموزش تکسو به آدرس abctaksoo@ در اینستاگرام مراجعه کنید.
شما میتوانید با مراجعه به وبسایت تکسو، کاتالوگهای چاپی موجود را از قسمت دستهبندی ابزارهای فروش خریداری کنید. همچنین میتوانید فایل pdf کاتالوگها را در قسمت کاتالوگهای قابل دانلود در اطلاعات جامع کسبوکار تهیه کنید.
بهروزترین اطلاعات در مورد هر محصول همواره در توضیحات همان محصول در وبسایت تکسو قابلرؤیت است. همچنین شما میتوانید با مراجعه به وبسایت تکسو، قسمت "کاتالوگهای قابل دانلود" اطلاعات بیشتر در مورد تمامی محصولات را دریافت کنید و با دنبال کردن صفحات رسمی تکسو (abctaksoo و taksooco) در اینستاگرام اطلاعات لازم را کسب کنید.
در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان محصول تکسو سؤالات خود را مطرح کنید.
رضایت مشتری از کیفیت محصولات از ارزشهای محوری تکسو میباشد و توجه ویژهای به آن میشود. ابتدا علت عدم رضایت باید بررسی و در صورت نیاز اقدامات لازم صورت میگیرد. درنتیجه جهت دریافت اطلاعات لازم در رابطه با محصولات، خواهشمندیم از طریق راههای ارتباطی (پیامرسان تک تاک یا تماس با واحد پشتیبانی) با ما در ارتباط باشید.
مأموریت و رسالت شرکت تکسو تولید محصولات با کیفیت بسیار بالا جهت ایجاد سلامت جسم و روح در بالاترین سطح کیفی در گروههای کالایی شرکت است.
قیمتهای محصولات کاملاً رقابتی است و از آنجاییکه مشتری مداری در سیاستهای کاری شرکت اهمیت بالایی دارد، این امر بهدقت بررسی میشود و در نهایت قیمتگذاری محصول با توجه به قیمت مواد اولیه در بازار، هزینه تولید و ... انجام میگیرد.
محصولات شرکت تکسو از طریق فروش مستقیم به دست مصرفکنندگان میرسد. بنابراین برای تهیه محصولات ابتدا میبایست در سایت تکسو ثبتنام کرده و با وارد کردن کد معرف، این محصولات را از طریق سایت خریداری کنید. درصورتیکه از طریق یکی از مشاوران فروش شرکت با تکسو آشنا شدهاید، کد شناسه معرف را از وی دریافت و ثبتنام خود را انجام دهید. در غیر این صورت اطلاعات خود ازجمله نام و نام خانوادگی، شماره تماس و محل سکونت خود را از طریق راههای ارتباطی برای ما ارسال کنید تا از طریق واحد پاسخگویی تکسو، نزدیکترین نماینده فروش در شهر محل اقامتتان به شما معرفی شود.
جهت دریافت سفارش از باجه معطله میتوانید به همراه کارت شناسایی و بارکد بسته تا 5 روز پس از ورود به باجه معطله، به پست منطقه مراجعه و سفارش خود را دریافت کنید. در غیر این صورت بسته به شرکت برگشت داده میشود.
از زمان ثبت سفارش تا دو ماه بدون هزینه میتوانید برای دریافت سفارش اقدام بفرمایید.
پس از گذشت 2 ماه تنها در صورت پرداخت هزینه انبارداری تا 6 ماه میتوانید سفارش را دریافت کنید در غیر این صورت سفارش شما مستهلک میشود.
جهت اطلاع از جزئیات هزینه انبارداری به قوانین انبارداری و حملونقل درجشده در سایت شرکت به لینک زیر مراجعه بفرمایید.
بله، این امکان وجود دارد. ولی هزینه ارسال بر عهده مشتری است. کافیست لیست محصولات را برای واحد پاسخگویی تکسو ارسال کنید تا شرایط و هزینه ارسال تقریبی محصولات را خدمتتان اعلام کنند. سپس در صورت تمایل، در هنگام ثبت سفارش گزینه "ارسال به خارج از کشور" را انتخاب کنید و بلافاصله با واحد پاسخگویی تکسو ارتباط برقرار کرده تا جهت انجام مراحل ارسال شما، اقدامات لازم انجام شود. برای آگاهی از اطلاعات بیشتر، به لینک زیر مراجعه فرمایید.
این شرایط هنوز فراهم نیست. شما میتوانید با تماس با ستکات از موجودی محصول با خبر شوید.
تا زمانی که سفارش شما در وضعیت "بسته بندی نشده" باشد، به راحتی میتوانید با ورود به دفتر کاری، از بخش سفارشات، آدرس سفارش مورد نظر خود را ویرایش کنید.
زمانی که سفارش در حال بسته بندی در انبار مرکزی تکسو باشد، میتوانید از طریق پاسخگوی آنلاین تکسو درخواست تغییر آدرس و نام تحویل گیرنده را به کارشناسان بدهید، در صورتی که تحویل پست نشده باشد، آدرس ویرایش میشود.
اما اگر سفارش شما بستهبندی و تحویل پست شده باشد، هیچ تغییری در سفارش نمیتوان ایجاد کرد.
برای اطلاع از وضعیت سفارش به دفتر کار اینترنتی خود وارد شوید و با کلیک بر روی گزینه "سفارشات" در منوی سمت راست دفتر کار، لیست سفارشات شما نمایش داده میشود. برای آگاهی از وضعیت هر سفارش با کلیک بر روی سفارش موردنظر میتوانید از جزئیات مطلع شوید.
درصورتیکه سفارش شما ارسال شده است، با استفاده از کد رهگیری سفارش میتواند از طریق سامانه رهگیری پست از وضعیت بسته مطلع شوید.
لینک سامانه رهگیری پست https://tracking.post.ir/
شیوههای دریافت سفارش متفاوت و به شرح زیر است:
سیستم تحویل کالای آنی تکسو (ستکات):
شنبه تا چهارشنبه (۹ صبح تا 18 بعدازظهر)
پنجشنبهها (۹صبح تا 15 بعدازظهر)
مرسوله پستی: با توجه به فاصله شما از مرکز بین ۳ تا ۷ روز کاری متفاوت است.
پیک فوری تکسو در تهران: تنها برای مناطق 22 گانه تهران امکانپذیر است و نهایتاً تا 36 ساعت کاری بعد از ثبت سفارش تحویل میشود.
بهطورکلی پس از نهایی شدن سفارش، امکان تغییر در نحوه دریافت را نداریم. اگر نحوه تحویل را حضوری(ستکات)، پیک فوری و یا پستی انتخاب کرده باشید، تنها به همان طریق میتوانید سفارش خود را دریافت کنید.
بله، امکان جابجایی سفارش تا ۲۴ ساعت از زمان ثبت سفارش وجود دارد. جهت انجام این امر میبایست حتماً از طریق پاسخگوی آنلاین و در بازه ذکرشده درخواست خود را با کارشناسان تکسو مطرح کنید. لازم به ذکر است برای سفارشات ثبتشده در روز پایانی ماه، امکان جابهجایی وجود ندارد.
جهت رسیدگی به درخواست بازپسگیری ابتدا باید شرایط زیر احراز شود: شرط اول: کلیه محصولات سالم و در شرایط اولیه دریافت از شرکت باشند و این مهم توسط کارشناسان مربوطه مورد تائید قرار گیرد. شرط دوم: از تاریخ ثبت فاکتور کمتر از ۱۲ ماه گذشته باشد. شرط سوم: کلیه محصولات دارای حداقل سه ماه تاریخ انقضا باشند.
روند بازپسگیری شامل مراحل زیر است: مرحله اول: ثبت درخواست بازپسگیری در دفتر کار و در سفارش موردنظر (پر کردن فرم درخواست جهت بررسی شرایط توسط کارشناس شرکت) برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
http://www.taksoo.ir/blog/44--.aspx
مرحله دوم: بعد از دریافت مجوز تأییدیه اولیه از شرکت، ارسال محصولات به شرکت به همراه درخواست کتبی با امضاء و اثرانگشت و تصویر کارت ملی. مرحله سوم : در صورت تأیید نهایی بازپسگیری از سوی کارشناسان شرکت، ثبت لغو و انصراف از بازاریابی فرد از سمت شرکت ثبت میشود. پس از گذشت دو هفته و آزاد شدن کد ملی درخواست شما برای واحد مالی ارسال میشود. شایانذکر است که نحوه محاسبه مبلغ بازپسگیری برحسب ارزش بدون مالیات کالا و پس از احتساب کسریهای موردنظر مانند پورسانت و ... است.
ساعت کاری قسمتهای مختلف شرکت تکسو به شرح زیر است:
ساعت کاری واحد پشتیبانی:
شنبه تا چهارشنبه 8 الی 18
پنجشنبه 8 الی 13
ساعت کاری ستکات:
شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18
پنجشنبه 9 الی 15
ساعت کاری واحد اداری:
شنبه تا چهارشنبه 8 الی 17
راههای ارتباطی با تکسو به شرح زیر است:
بله، کانالهای تلگرام تکسو به شرح زیر است:
کانال رسمی تلگرام تکسو به آدرس https://t.me/taksooco
کانال رسمی اخبار محصولات تکسو به آدرس https://t.me/taksoococharge
هر فرد اجازه فعالیت تنها در یک شرکت فروش مستقیم (بازاریابی شبکهای) را دارد. پس از ثبتنام، کد ملی فرد در شرکت درگیر شده و یک کد واحد مختص به همان فرد از سمت وزارت صنعت، معدن و تجارت صادر میشود. درصورتیکه کد ملی فرد در شرکت فروش مستقیم دیگری درگیر باشد، کد واحد صادر نمیشود.
درصورتیکه فردی از نحوه عملکرد حامی خود ناراضی باشد، بعد از اطلاع به شرکت و بررسی دلیل آن، در صورت نیاز با حامی فرد صحبت میشود و تلاش در جهت حل نارضایتی انجام میشود. در صورت عدم برطرف شدن، اگر فرد قصد همکاری با فرد دیگری را داشته باشد، باید مراحل ذکرشده در قسمت "حفظ خط حمایتی" درجشده در "قوانین و مقررات" سایت به آدرس https://taksoo.ir/conditions-of-use را مطالعه کرده و اجرا نماید.
بله، به افراد درجه 1 ازجمله مادر، پدر، خواهر، برادر، فرزند و همسر خود میتواند واگذار کند. لازم به ذکر است کد ملی صاحب جدید جایگاه باید آزاد باشد و فرد بالای 18 سال باشد.
تعریف فروش مستقیم یا بازاریابی شبکه ای مطابق قوانین ایران: یک روش فروش محصول است که شرکت بازاریابی شبکهای از طریق وب سایت خود افرادی را به عنوان مشاور فروش به دور از مکان ثابت کسب برای فروش مستقیم محصولات خود به مصرفکننده سازماندهی میکند، به نحوی که هر مشاور فروش میتواند با معرفی مشاور فروش دیگر به عنوان زیر مجموعه خود با ایجاد گروه فروش چندسطحی موجب گسترش و افزایش فروش گردد.
بله، دفتر مرکزی این شرکت در شهر تهران قرار دارد و همچنین در ایران نیز دارای دفاتر و شعب رسمی و قانونی می باشد که امکان مراجعه علاقمندان به آن نیز میسر است. برای آگاهی از لیست دفاتر تکسو در سراسر کشور میتوانید به لینک 《دفاتر و شعب》در صفحه اصلی سایت و همچنین لینک زیر مراجعه فرمایید.
در صورت فراموشی رمز عبور، پس از ورود به سایت شرکت و کلیک بر روی گزینه ورود به دفتر کار، بر روی عبارت "رمز عبور را فراموش کرده ام!" کلیک کنید، در صفحه جدیدی که باز میشود یا ایمیلی که در هنگام ثبتنام در دفترکار خود ثبت کردهاید را وارد کنید، در صورتی که آدرس ایمیل وارد شده درست باشد، ایمیل بازیابی برای شما ارسال خواهد شد.
یا شماره تماسی که در دفتر کاری تایید کردهاید را وارد کرده و اگر شماره تماس وارد شده در دفتر کاری تایید شده باشد، لینک بازیابی رمز عبور پیامک میشود.
با ورود به دفترکاری و کلیک بر روی گزینه پورسانتها در منوی سمت راست، میتوانید لیست پورسانتها و وضعیت آنها را مشاهده کنید.
جمع کل پورسانت مبلغی است که از ابتدای ثبتنام تاکنون به مشاور تعلق گرفته، درصورتیکه عدد واریز بانک مبلغی است که بهحساب مشاور بهصورت ماهانه واریز شده است.
با ورود به دفترکاری و کلیک بر روی گزینه ابزارها در منوی سمت راست، میتوانید لیست قیمت محصولات موردنظر خود را دریافت کنید.
با ورود به دفترکاری و کلیک بر روی گزینه "برترین ها" در منوی سمت راست، میتوانید اسامی خردهفروشان برتر فصل گذشته و همچنین خردهفروشان برتر ماه جاری را ملاحظه کنید.
با ورود به دفترکاری و کلیک بر روی گزینه اطلاعات مشتری در منوی سمت راست، کارت شناسایی خود را میتوانید مشاهده و دریافت کنید.
پس از محدود به خرید شدن جایگاه، اگر اقدام به ورود به دفترکاری کنید، پیامی برای نخستین بار نمایش داده میشود که به شما اطلاعرسانی شده و ظاهر دفتر کاری شما تغییر میکند و از حالت مشاور خارج میشود.
در صورتیکه کد معرف را اشتباه وارد کرده باشید تا 24 ساعت میتوانید از طریق ارتباط با واحد پشتیبانی تکسو کد معرف خود را تغییر دهید.
لطفاً ایمیلهای موجود در پوشه spam خود را بررسی کنید. بهویژه ایمیلهای ارسالشده به حسابهای کاربری gmail گاهی spam میشوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای ایجاد رمز جدید برای شما ارسال میشود نه کلمه عبور. درغیراینصورت با پشتیبانی شرکت تماس بگیرید تا رمز عبور جدید به شما ارائه شود.
درصورتیکه شمارهحساب خود را وارد نکردهاید، در قسمت "اطلاعات مشتری" در منوی سمت راست دفتر کاری هر فرد گزینهای به نام "حساب بانکی" وجود دارد که با کلیک بر روی این گزینه میتوانید شماره حساب ملت خود را در قسمت "شمارهحساب" وارد کنید. (دقت کنید شماره کارت وارد نکنید و شمارهحساب وارد کنید)، تا 48 ساعت صبر کنید که حساب جهت تأیید بررسی شود، در صورت عدمتأیید، دلیل آن بهصورت پیام در دفتر کاریتان ارسال میشود.
لازم به ذکر است یکم تا ششم هرماه به دلیل انجام محاسبات و پرداخت پورسانتها، تأیید حساب انجام نمیشود. علاوه بر آن درصورتیکه نام صاحب حساب عیناً با نام ثبتشده در جایگاه یکی نباشد، حساب شما تأیید نخواهد شد.
شناسه کاربری و عکس کارت ملی خود را از طریق ایمیل جدید خود به آدرس support@taksoo.ir ارسال کنید تا ایمیل شما اصلاح شود. در خصوص مشتریان ترجیحی با توجه به اینکه ایمیل شخص شناسه کاربری وی نیز هست امکان تغییر ایمیل وجود ندارد. اما میتوان برای این افراد آدرس دیگری را ثبت کرد که ایمیل های شرکت را در آن آدرس نیز دریافت کنند.
درصورتیکه پورسانتی برای شما محاسبه شده باشد، با ثبت 100 هزار تومان خرید شخصی (مبلغ واجد صلاحیت شدن جهت دریافت پورسانت)، واجد صلاحیت دریافت پورسانت محاسبهشده خواهید شد. شرایط دریافت پورسانت هر یک از قسمتهای طرح درآمدزایی در سایت شرکت ذکر شده است. بهعنوانمثال برای دریافت پورسانت خردهفروشی، شما باید حداقل 600 امتیاز ثبت کرده باشید.
برای آشنایی با قسمتهای مختلف طرح درآمدزایی و شرایط دریافت آن، اینجا را کلیک کنید.
هر شخص جهت واجد صلاحیت شدن دریافت پورسانت، باید هر ماه حداقل 100,000 تومان از کالاهای شرکت را به فروش برساند (باید دقت داشته باشید هزینه بستهبندی، مالیات، کالاهای تک سطحی و ابزارهای فروش جزء این حداقل محاسبه نمیشوند) تا بهعنوان مشاور فروش فعال در نظر گرفته شود، همچنین شمارهحساب ملت (دقت داشته باشید شماره کارت وارد نکنید) اختصاصی خود شخص در دفتر کاری وارد و تأییدشده باشد.
خیر، امکان دریافت پورسانت و مجموعهسازی برای جایگاههای محدود به خریدشده وجود ندارد و فرد تنها میتواند محصولات را با کسر سود خردهفروشی خریداری نماید.
برای ثبت رتبه مدیر 1 ستاره، شما باید یا 1 شاخه بالای 10000 امتیاز بهعلاوه 3000 امتیاز گروه فروش شخصی (مجموع امتیاز شخصی و شاخههای زیر 10000 امتیاز) داشته باشید یا مجموع گروه فروش شخصی شما 10000 امتیاز به بالا باشد.
تمامی پورسانتهای پرداختنشده فرد، طی 5 روز ابتدای ماه، بعد از تأیید حساب واریز خواهد شد.
هر مشاور فروش با خرید محصولات از سایت شرکت، 14 درصد سود آنی دریافت میکند که با تخفیف متفاوت است. بدین معنی که مشاور هر مقدار که بابت خرید محصول پرداخت کند، با اضافه کردن 14 درصد به مبلغ پرداختی میتواند به مشتری خود به فروش برساند و 14 درصد سود دریافت کند. بهعنوانمثال اگر پرداختی مشاور به شرکت بابت محصولات خریداریشده 100 هزار تومان باشد ، این محصولات را 114 هزار تومان (که قیمت مصرفکننده میشود) به مشتری میفروشد و 14 هزار تومان سود میکند.
شما میتوانید با ورود به دفترکاری و کلیک بر روی گزینه گروه فروش در منوی سمت راست، به اطلاعات موردنیاز از سازمانتان دست پیدا کنید. همچنین میتوانید برای دریافت رتبههای ثبت شده توسط خودتان، به قسمت رتبهها و پاداشها در گزینه پورسانتها مراجعه کنید.
با ورود به دفترکاری و کلیک بر روی گزینه اطلاعات مشتری در منوی سمت راست، روی تغییر تصویر کلیک بفرمایید و عکس خود را بارگذاری کنید.
بله، برای اینکه بتوانید پورسانتهای تخصیصیافته به خود را دریافت کنید میبایست حداقل صدهزار تومان خرید ثبت کنید. کالاهای تک سطحی و ابزارهای فروش جزء این حداقل محاسبه نمیشوند.
درصورتیکه شمارهحساب ملت شخص تأیید شده باشد، پورسانتها طی پنج روز کاری اول هر ماه برای شخص واریز میشود.