سبد خرید
هیچ محصولی در سبد خرید وجود ندارد.

ارزش‌های محوری تکسو

ارزش‌های بنیادین یا محوری در حقیقت اصولی هستند که شرکت کلیه فعالیت‌های خود را بر پایه آن‌ها تنظیم می‌کند. درصورتی‌که تصمیمات اتخاذی شرکت و نتایج حاصل از آن با ارزش‌های محوری مغایرت داشته باشد، در سریع‌ترین زمان ممکن تمام امکانات خود را در جهت رفع مغایرت و تطابق با ارزش‌های محوری به کار خواهد گرفت. تمامی اعضاء تکسو اصول و ارزش‌های محوری را باور داشته و برای تحقق و نهادینه شدن آن از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

Pivotal Values

 

 

Thumb

رضایت مشتری:

اولویت اول ما کسب رضایت مشتریان است. تعریف ما از مشتری، مصرف‌کننده نهایی کالاهای شرکت است که با هدف غیرتجاری کالا‌ها را خریداری می‌کند.

مصرف‌کنندگان نهایی محصولات و خدمات شرکت، به‌عنوان مالکان و سرمایه‌های اصلی و بی‌بدیل شرکت شناخته و ارزش‌‌گذاری می‌شوند و هرگونه عدم رعایت منافع ایشان، نقصان در ارزش‌های بنیادین مجموعه است.

 

 

Goal

رضایت مشاوران فروش:

ایجاد فرصت کسب درآمد کوتاه و بلندمدت به ساده‌ترین روش ممکن که رضایت خاطر مشاوران فروش را سبب شود، برای تکسو یک ارزش محوری محسوب می‌گردد.  مشاور فروشِ راضی هوادار شرکت است و در حضور دیگران از مجموعه به‌خوبی و با افتخار یاد می‌کند و صمیمانه شرکت را در برابر سایر افراد تأیید می‌کند.

 

 

 

Seminar

خلاقیت و نوآوری:

در پرتو افراد خلاق و متخصص، چرخ‌های رشد و توسعه به حرکت درآمده و به ابداعات و نوآوری منجر می‌شود. دست‌یابی به این نوآوری‌هاست که اقتصاد را زنده و پایدار نگه می‌دارد. تکسو در تلاش است نوآوری و خلاقیت را مبنای فعالیت خود قرار داده و همواره در این عرصه پیشرو باشد.

 

 

 

CSR

مسئولیت اجتماعی:

تکسو به‌عنوان بخشی از جامعه، محدوده توجه و فعالیت خود را فراتر از فعالیت شرکت برده و در راستای بهبود جامعه و محیطی که در آن به کسب‌وکار می‌پردازد، خود را مسئول و پاسخگو خواهد دانست.

 

 

در همین راستا و با تکیه بر حس مسئولیت اجتماعی ما به‌عنوان بخشی از جامعه دامنه توجه خود را فراتر از محدوده فعالیت‌های تجاری شرکت برده‌ایم. کرامت انسانی و سلامت آحاد جامعه، حفظ طبیعت و پاسداشت محیط زیست، آموزش اصولی، رایگان و کمک در موانع یا مشکلات غیرمترقبه اجتماعی، رسالت اجتماعی تکسو می‌باشد.