ارزشهای بنیادین یا محوری در حقیقت اصولی هستند که شرکت کلیه فعالیتهای خود را بر پایه آنها تنظیم میکند. درصورتیکه تصمیمات اتخاذی شرکت و نتایج حاصل از آن با ارزشهای محوری مغایرت داشته باشد، در سریعترین زمان ممکن تمام امکانات خود را در جهت رفع مغایرت و تطابق با ارزشهای محوری به کار خواهد گرفت. تمامی اعضاء تکسو اصول و ارزشهای محوری را باور داشته و برای تحقق و نهادینه شدن آن از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.
رضایت مشتری: اولویت اول ما کسب رضایت مشتریان است. تعریف ما از مشتری، مصرفکننده نهایی کالاهای شرکت است که با هدف غیرتجاری کالاها را خریداری میکند. مصرفکنندگان نهایی محصولات و خدمات شرکت، بهعنوان مالکان و سرمایههای اصلی و بیبدیل شرکت شناخته و ارزشگذاری میشوند و هرگونه عدم رعایت منافع ایشان، نقصان در ارزشهای بنیادین مجموعه است.
|
رضایت مشاوران فروش: ایجاد فرصت کسب درآمد کوتاه و بلندمدت به سادهترین روش ممکن که رضایت خاطر مشاوران فروش را سبب شود، برای تکسو یک ارزش محوری محسوب میگردد. مشاور فروشِ راضی هوادار شرکت است و در حضور دیگران از مجموعه بهخوبی و با افتخار یاد میکند و صمیمانه شرکت را در برابر سایر افراد تأیید میکند.
|
خلاقیت و نوآوری: در پرتو افراد خلاق و متخصص، چرخهای رشد و توسعه به حرکت درآمده و به ابداعات و نوآوری منجر میشود. دستیابی به این نوآوریهاست که اقتصاد را زنده و پایدار نگه میدارد. تکسو در تلاش است نوآوری و خلاقیت را مبنای فعالیت خود قرار داده و همواره در این عرصه پیشرو باشد.
|
مسئولیت اجتماعی: تکسو بهعنوان بخشی از جامعه، محدوده توجه و فعالیت خود را فراتر از فعالیت شرکت برده و در راستای بهبود جامعه و محیطی که در آن به کسبوکار میپردازد، خود را مسئول و پاسخگو خواهد دانست.
|
در همین راستا و با تکیه بر حس مسئولیت اجتماعی ما بهعنوان بخشی از جامعه دامنه توجه خود را فراتر از محدوده فعالیتهای تجاری شرکت بردهایم. کرامت انسانی و سلامت آحاد جامعه، حفظ طبیعت و پاسداشت محیط زیست، آموزش اصولی، رایگان و کمک در موانع یا مشکلات غیرمترقبه اجتماعی، رسالت اجتماعی تکسو میباشد.