سبد خرید
هیچ محصولی در سبد خرید وجود ندارد.

مرتب سازی دفترکاری

 دفتر کار، نقش مهمی در انجام وظایف و برنامه ریزی صحیح دارد.

در گذشته دفتر کار، تنها به محیط فیزیکی انجام کار اطلاق می‌شد. اما امروز با گسترش بیش از پیش خدمات مجازی در فرآیندهای کسب و کار، دفتر کار هم می‌تواند به محیط و لوازم فیزیکی و از سوی دیگر به محیط کاربری شما بر روی دامین‌ها و وب‌سایت‌های مختلف اطلاق شود.
دفتر کاری می‌تواند باعث رشد و پیشرفت شما شود که بصورت منظم و دقیق تمامی اطلاعات مورد نیاز شما را در انجام فعالیت‌های رومزه گرد هم آورد.
مدیران و مشاوران تکسو با استفاده از پنل مدیریت و دفتر کار خویش در وب سایت و اپلیکیشن تکسو می‌توانند به راحتی تمامی اطلاعات مورد نیاز خود را از آن جستجو و فعالیت‌های خود را به پیش برند.
یک دفتر کار مجازی بایستی اطلاع رسانی‌های دقیق داشته باشد. شماره همراه، آدرس و اطلاعات مالی شما همواره باید به روز بوده و توان اراتباط آنی را برای شما فراهم آورد.
اطلاعات خود را در دفتر کار مرتب سازی کرده و از به روز بودن آن مطمئن شوید.
قدم بعدی چک کردن محتوا و اطلاعات دیگر شما بر روی دفتر کار است. آخرین وضعیت دفتر کار خود را مرور کنید و اطلاعات آن‌را دسته بندی نمایید.
میز کار خود را در دفتر و یا منزل هم پاکسازی کنید.
منظم کردن میز کار تآثیر بسیار زیادی بر روی سامان یافتن افکار و نهایی کردن فعالیت‌های نیمه تمام می گذارد.
برای خود یک برنامه ماهانه و یا فصلی مرتب سازی میز کار در نظر بگیریید و به این برنامه پایبند باشید.
اثرات آن خیلی زود در روند فعالیت و تصمیم گیری شما خود را نشان خواهد داد.
با تکسو می‌توانید از پشت میز و دفتر کار خود، رویای تجاری خود را محقق کنید. نظم و صبر در انجام فعالیت راه حل اصلی رسیدن به موفقیت است. با هم در این مسیر همراهیم.
نظر خود را وارد نمایید.
*