هیچ محصولی در سبد خرید وجود ندارد.

اطلاع رسانی در رابطه با امکانات جدید دفتر کاری

19 آذر

مشاوران محترم تکسو، به اطلاع می رسانیم؛ جهت ایجاد سهولت در فرآیند ثبت سفارش و پیگیری آن ، امکانات جدیدی به دفتر کار مشاوران افزوده شده است که به شرح زیر می‌باشد:
1. صاحب سفارش زین پس می تواند، در قسمت جزئیات سفارش در دفتر کار، اطلاعات تحویل گیرنده سفارش را ویرایش کند. دقت داشته باشید این امکان تا زمانی فراهم است که سفارش در وضعیت "بسته بندی نشده" باشد و بعد از شروع فرآیند بسته بندی توسط انبار تکسو، امکان ویرایش وجود ندارد.
2. با کلیک بر روی کد رهگیری درج شده در قسمت سفارشات، به صورت مستقیم وارد سامانه رهگیری پست شده و با وارد کردن کد رهگیری سفارش، وضعیت نهایی سفارش را مشاهده خواهید کرد.

جهت دسترسی به جزئیات سفارش، وارد دفتر کار شده و از منو سمت راست روی گزینه سفارشات کلیک کنید تا لیست سفارشات ثبت شده شما نمایش داده شود.